کمپین جمع آوری در بطری در تهران - بازیافت امید

با درهای پلاستیکی جمع شده و فروش این درها به واحدهای بازیافت، برای معلولین نیازمند، ویلچر میخریم.

کمپین جمع آوری در بطری در تهران - بازیافت امید

با درهای پلاستیکی جمع شده و فروش این درها به واحدهای بازیافت، برای معلولین نیازمند، ویلچر میخریم.

دریافت جعبه‌های امید


جعبه‌های امید برای دوستانی در نظر گرفته شده که مایلند درهای پلاستیکی را در محل کار یا مجتمع مسکونی جمع‌آوری کنند. این جعبه‌ها کاملاً رایگان بوده و در صورت دارا بودن شرایط با رعایت اولویت تقدیم می‌گردد.


شرایط دریافت جعبه‌ی امید

شرکت‌ها، دفاتر و مؤسسه‌های پرتردد، باشگاه های ورزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها،  سرای محلات، فرهنگسراها و سایر اماکن  پر رفت و آمد امکان دریافت این جعبه‌ها رو دارند.


نحوه‌ی درخواست جعبه

۱- تماس با حامی مالی بازیافت امید با شماره تلفن ۶۶۲۴٧۲۲۴ داخلی ۱۶۲

۲- ارسال پیام (متنی یا صوتی) از طریق نرم افزار تلگرام به شماره‌‌ی ۰٩۳۰٧۵٨۲۶۴۵ (لطفاً از شماره‌گیری و تماس مستقیم با این شماره خودداری فرمایید).

پس از دریافت مشخصات، نام شما در فهرست متقاضیان قرار گرفته و بر اساس اولویت، جعبه‌ها تقدیم خواهد گردید. مجدداً متذکر می‌گردیم که بابت دریافت و نصب جعبه‌ها هیچ مبلغی دریافت نمی‌گردد.


تخلیه‌ی جعبه‌ها

پس از پر شدن جعبه‌ها، فقط کافی است با شرکت کامبیز با شماره تلفن ۶۶۲۴٧۲۲۴ داخلی ۱۶۲ تماس حاصل فرمایید تا ماشین جمع‌آوری در اسرع وقت برای تخلیه‌ی جعبه و جمع‌آوری درهای پلاستیکی به محل اعزام گردد.


چند نکته

  • این جعبه‌ها فعلاً فقط در تهران و کرج توزیع گردیده و نصب آن‌ها در سایر شهرستان‌ها ممکن نمی‌باشد.
  • این جعبه‌ها برای جمع‌آوری درها در مقیاس اندک در نظر گرفته شده است و محل نصب آنها تبدیل به آشیانه برای جمع‌آوری درها در مقادیر کم می‌گردد. برای تحویل درها در حجم‌های زیاد و جلوگیری از پر شدن زود به زود جعبه‌ها، لطفاً به پایگاه های در زرگنده (شمال و مرکز)، شهران (غرب) و یافت آباد (جنوب) مراجعه فرمایید.
  • لیست آشیانه‌های به روز شده همراه با بر اساس موقعیت جغرافیایی به زودی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.