کمپین جمع آوری در بطری در تهران - بازیافت امید

با درهای پلاستیکی جمع شده و فروش این درها به واحدهای بازیافت، برای معلولین نیازمند، ویلچر میخریم.

کمپین جمع آوری در بطری در تهران - بازیافت امید

با درهای پلاستیکی جمع شده و فروش این درها به واحدهای بازیافت، برای معلولین نیازمند، ویلچر میخریم.

اهدای کمک هزینه‌ی خرید ویلچر برقی به مجتمع آموزش استثنائی امام علی علیه السلام منطقه پنج تهران


طبق برنامه‌ای که از پیش مقرر شده بود خرید و اهدای ویلچرها را به پس از عید و فروش تمامی درهای جمع‌آوری شده تا پایان سال موکول نموده بودیم. با این وجود، به دلیل نیاز مبرمی که در مجتمع آموزش استثنائی امام علی (ع) (منطقه 5) احساس می‌شد، مبلغ ده میلیون ریال حاصل از فروش درهای جمع‌آوری شده در دی‌ماه (معادل هزینه خرید دو دستگاه ویلچر معمولی) به این مجتمع آموزشی اهدا گردید و با توجه به نیاز خاص و فوری این مجموعه و با همیاری خیرین، ویلچر برقی با امکانات ویژه و کیفیت بالا ابتیاع گردید تا لبخند دیگری به نیابت از دستان مهربان شما بر لب‌های عزیزان معلول در این مجموعه نشانده شود. پیش از این نیز در جشن رویش اولین لبخند، یک دستگاه از 5 ویلچر اهدایی به این مجتمع تقدیم گردیده بود.

بر خود لازم می‌دانیم از زحمات، دلسوزی‌ها و پیگیری مجدانه‌ی اعضای انجمن اولیاء و مربیان این مجموعه، به ویژه خانم شاکری و خانم خطیب‌زاده تشکر و قدردانی نماییم.

در انتها لازم به ذکر است که مبلغ اهدا شده تنها بخش کوچکی از کمک‌های شما عزیزان می‌باشد. درهای جمع‌آوری شده تا به امروز در مرحله‌ی توزین و فروش به واحدهای بازیافت قرار دارد و پس از تعطیلات نوروز شما را در جریان خبرهای شادی‌آوری از خرید و اهدای ویلچرها به معلولین نیازمند به آن قرار خواهیم داد.


پی‌نوشت: جهت مشاهده‌ی تصاویر در سایز بزرگ بر روی آن‌ها کلیک نمایید.