کمپین جمع آوری در بطری در تهران - بازیافت امید

با درهای پلاستیکی جمع شده و فروش این درها به واحدهای بازیافت، برای معلولین نیازمند، ویلچر میخریم.

کمپین جمع آوری در بطری در تهران - بازیافت امید

با درهای پلاستیکی جمع شده و فروش این درها به واحدهای بازیافت، برای معلولین نیازمند، ویلچر میخریم.

اهدای دومین سری ویلچرها

بالاخره اهدای دومین سری ویلچرها نیز به پایان رسید. خانه به خانه رفتیم و ویلچرها را به عزیزانی که نیاز به این وسیله داشتند ولی توانایی خری آن را نداشتند تقدیم نمودیم. در سری دوم ۱۱ عدد ویلچر خریداری و اهدا گردید. آرزو داشتیم همراه ما می‌بودید و لحظه‌ی شکفتن گل لبخند بر لبان این عزیزان و خانواده‌های‌شان را از نزدیک مشاهده می‌کردید.
مراسم اهدا توسط عکاسان و فیلمبرداران ما مستند گردیده است. این تصاویر را می‌توانید در شبکه‌های اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام بازیافت امید مشاهده نمایید.

فهرست پست‌ها
اینستاگرام:  ۱ - ۲ - ۳ - ۴ - ۵ - ۶ - ۷ - ۸ - ۹
فیســـبوک:  ۱ - ۲ - ۳ - ۴ - ۵ - ۶ - ۷ - ۸ - ۹
تلگــــــرام:  ۱ - ۲ - ۳ - ۴ - ۵ - ۶ - ۷ - ۸ - ۹

توجه: فهرست لینک‌ها به تدریج و همزمان با قرار گرفتن پست‌ها بر روی شبکه‌های اجتماعی بازیافت امید تکمیل خواهند شد.

بازیافت امید یکساله شد

یک سال پیش گام در راهی گذاردیم برای پاسداری از آیین مهربانی ایرانیان و نجات زمین. امروز یک سال از آن روز می‌گذرد و در طی این یک سال همواره گرمی دستان شما را در دستان‌مان و قدم‌های‌تان را در کنار قدم‌هایمان احساس نمودیم.


نتیجه‌ی مهربانی و همیاری شما در این یک سال، جمع آوری نزدیک به ۶۰۰۰ کیلوگرم (معادل ۳میلیون سر پلاستیکی) و فروش آنها به مبلغ ۷۰میلیون ریال بود. تاکنون ۵ دستگاه ویلچر معمولی و یک دستگاه ویلچر برقی (هزینه ی معادل دو دستگاه ویلچر معمولی) اهدا و باقی ویلچرها تا پایان ماه جاری اهدا خواهد گردید و گزارش آن در رسانه‌های بازیافت امید به اطلاع عموم خواهد رسید.


همان‌گونه که همیشه گفته‌ایم حامیان و صاحبان این طرح و حرکت شمایید و خوشحالیم که ما را لایق این همراهی دانسته‌اید. امیدواریم در دومین سال فعالیت نیز همچنان پشتیبان ما باشید و علاوه بر جمع‌آوری درهای پلاستیکی، با معرفی نهاد مردمی بازیافت امید به دوستان‌تان، بتوانیم لبخند بر لب‌های بیشتری بنشانیم.