کمپین جمع آوری در بطری در تهران - بازیافت امید

با درهای پلاستیکی جمع شده و فروش این درها به واحدهای بازیافت، برای معلولین نیازمند، ویلچر میخریم.

کمپین جمع آوری در بطری در تهران - بازیافت امید

با درهای پلاستیکی جمع شده و فروش این درها به واحدهای بازیافت، برای معلولین نیازمند، ویلچر میخریم.

اولین جشن رویش لبخند

اطلاعیه شماره ۷: بذرهای لبخند جوانه زدند

مسلماً خاطره ۲۴ شهریور ۹۴ هرگز از ذهن ما بازیافت امیدی‌ها پاک نخواهد شد. روزی که باران محبت شما عزیزان بذر لبخند را بارور نمود و ما شاهد جوانه زدن اولین شکوفه‌های لبخند بر لبان زیبای کودکان معلول عزیزمان و خانواده‌های‌شان بودیم. طی مراسمی با همیاری شما عزیزان و حمایت صنایع غذایی کامبیز تعداد پنج دستگاه ویلچر به پنج نفر از معلولین نیازمند ویلچر که توسط مدارس استثنایی به ما معرفی شده بودند، اهداء گردید. هزینه‌ی ویلچرها از درآمد فروش درهای بطری جمع آوری شده به واحدهای بازیافت و کمک‌های نقدی تأمین شده بود. امیدواریم در مراحل بعدی با آشنایی تعداد بیشتری از مردم خوبمون با نهاد مردمی بازیافت امید امکان خرید ویلچرهای برقی هم برای عزیزانی که نیاز فراوان به این وسیله دارند فراهم بشه. بدون شک نیل به چنین هدفی بدون همراهی شما غیرممکن و با یاری شما عزیزان دور از دسترس نخواهد بود. می‌دانیم و به خود می‌بالیم که مهرتان در ادامه‌ی این راه باز هم شامل حالمان خواهد شد.

ما یاد گرفته ایم صبور باشیم، ما می دونیم که برای موفقیت قدم های آهسته و پیوسته لازمه. قدم‌های بزرگ نفس کم میارن. ما نفس کم نیاورده‌ایم بلکه نفسی تازه گرفته‌ایم برای قدم‌های تازه و آهسته و پیوسته.

اولین جشن نهاد مردمی بازیافت امید

اطلاعیه شماره ۶

و سرانجام...

اولین جشن نهاد مردمی بازیافت امید، در روز سه شنبه ۲۴ شهریور ۹۴  از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار خواهد شد.

در مکان برگزاری جشن به نشانی «خیابان شریعتی، خیابان شهید دستگردی(ظفر)، خیابان گوی آبادی، خیابان راجیان، خیابان دلیری، سرای محله زرگنده در طبقه هفتم» منتظر شما هستیم. به دلیل ظرفیت محدود سالن لطفا در صورت تمایل برای شرکت در جشن از طریق صفحات ما در فیسبوک و اینستاگرام ما رو مطلع فرمایید. خیلی ممنونیم که مانند همیشه هستید و خواهید بود.

 از این به بعد در همین مکان درهای جمع آوری شده ی شما رو تحویل می گیریم. نشانی پایگاه های جدید هم به زودی اعلام میشه. لطفا اطلاع رسانی کنید تا به مکان قبلی هیچ دری ارسال نشه. سپاسگزاریم.

امیدواریم که شرمنده ی هیچ نگاه پر امیدی، هیچ تفکری و هیچ ایرانی ای نشیم. الهی به امید تو

اولین سری درهای جمع آوری شده برای فروش ارسال شد.

اطلاعیه شماره ۵


زمان جمع آوری سری اول، به اتمام رسیده است. لطفا از ارسال در بطری های جمع آوری شده به مکان فعلی خودداری نمایید و منتظر اعلام ما برای تحویل در بطری ها در آدرس جدید باشید. خیـــــــــــلی ممنونیم که تا به اینجای کار با ما بوده اید و از این پس هم خواهید بود.



 

امروز اولین سری جمع آوری در بطری ها به اتمام رسید و تمام درهای رسیده به دستمون برای فروش بار زده شد. دوستان عزیزمون همون طور که می دونید بنا به دلیل جا به جایی و نظم بخشی به کار، دیگه در مکان فعلی هیچ دری از شما تحویل گرفته نمیشه. طی چند روز آینده روز جشن به اطلاعتون میرسه و متعاقبا آدرس جدید در اختیار شما عزیزان قرار می گیره.


منتظر خبرهای خوش باشید... .